Sunday, June 27, 2010

Lovely

Bones.


Slow..

I know. Baru teringat untuk tonton filem ini selepas terlihat iklannya pada lembaran akhbar tempat saya buat alas untuk kupas mangga.

Saya tonton filem ini sebab Mark Wahlberg sebenarnya. Jatuh cinta pada beliau sejak Shooter. Terus cari filem ini dan gigih habiskan 2 jam 15 minit menonton. Haha.

Dalam LB dia jadi bapa tahun 70 an. Pakai kemeja kotak-kotak butang sampai tengkuk dengan seluar bell bottom. Lovely Bones adalah sangat Lovely. Oh, dan mata Susan sangat cantik!

LB, kisah remaja yang mati dibunuh oleh jirannya.Tapi kematiannya menjadi misteri dan tidak dapat di kesan sehingga akhir. The murderer planned it very well which caused her family been in misery due to the murder. Berada di Blue Horizon katanya, because she still can't let go the feelings and family behind. Tragis. Geram. Marah. Sedih. Pening juga. Adrenaline rush! Mr Harvey sangat psycho. Saya terjerit-jerit sewaktu dia mengejar Lindsay.

Walaupun kurang puas hati but karma is always sweet kan? Its too easy. He died in tortured way. All by himself. Broke into pieces. Big time!


*Images from google, as always.

No comments: