Wednesday, June 23, 2010

Random II


I still love construction. I always do. Dengki juga dengan kawan-kawan yang buat construction ni. Tapi lepas 2 majikan construction yang macam 'oh!' sangat, I think I just put it onhold for sometimes.

I had gained almost 2 kilos. Hobi lain semasa bos tak ada. Masuk bilik dia ramai-ramai dan timbang berat. Yay! (nampak sangat aku senang hati kerja kat sini).

Office politics is everywhere kan. Tapi saya jenis yang, 'selagi dia tak buat hal dengan aku, I'm ok with it'. Walaupun ada orang lain yang burukkan dia sebab bla bla bla. Takkan tiba-tiba nak menyampah pada dia disebabkan cakap orang sajakan. Tapi once dia dah buat hal, hurm..malas mahu layan lagi la.

Oh, satu lagi. Saya memang cepat menuang sirap menyirap orangnya. Duluuuu..lagi teruk. Sekarang ok dah sikit kot. Sikit hal saja sudah mahu naik angin. Walaupun cepat marah, tapi cepat cool juga. Hari ini marah, esok sudah boleh tegur semula macam tak pernah kena marah pun sebelum ini. Saya ok saja. Tengah bercita-cita nak jadi macam Cik Misya meja sebelah. Lembutnya bercakap dalam telefon. Tak pernah tinggi suara walaupun orang dihujung talian bercakap punya kuat sampai saya pun boleh dengar. Sabar betul!


= tangga yang ngeri, heh!=

No comments: